Αρχειοθήκη ιστολογίου

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2020

Μετράμε αντίστροφα για τα Χριστούγεννα

 

61 σχόλια:

  1. Τέλειο!! μπορώ να το χρησιμοποιήσω στην τηλεκπαιδευση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ ωραίο, ευχαριστώ που το μοιραστήκατε μαζί μας ‼️‼️‼️ καλά Χριστούγεννα 🌲

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα!!! πολύ όμορφη η δουλειά σου!!! θα ήθελα αν μπορείς να μου πεις τα εικονίδια με το ημερολόγιο από που τα έβαλες γιατί προσπαθώ να κάνω κάτι παρόμοιο και μετά το 11 δεν το καταφέρνω. ευχαριστώ !!! καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Καλημέρα! Ευχαριστώ! Επιλέγεις το εικονίδιο που θέλεις, το μετατρέπεις στην αποδεκτή μορφή του εργαλείου και το ανεβάζεις.

      Διαγραφή
  4. Καταπληκτική δουλειά!!!!Ρωτάω και γω αν μπορώ να το χρησιμοποιήσω και να το κοινοποιήσω στο blogτου σχολείου μας; Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταπληκτική δουλειά!!!!Ρωτάω και γω αν μπορώ να το χρησιμοποιήσω και να το κοινοποιήσω στο blogτου σχολείου μας; Ευχαριστώ εκ των προτέρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία δουλειά! Σας ευχαριστούμε πολύ! Θα την χρησιμοποιήσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εξαιρετικό. Οι μαθητές μου είναι Δ, Ε, Στ και κάνω Αγγλικά οπότε θα τους ταίριαζε. Μπορώ να το δώσω? AriadnefromGreece.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ! Ναι, βέβαια εφόσον κρίνετε εσείς ότι είναι κατάλληλο για τους μαθητές σας.

      Διαγραφή
  8. Εξαιρετικόοο και ξεκινάμε από τον αριθμό 25 ή από τον 1??
    Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο σας. Είναι καταπληκτικό. Μου επιτρέπετε να το αναρτήσω στο υλικό της τηλεκπαίδευσης για τις ανάγκες της τάξης μου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα σας!! Θα μπορούσατε να μου πείτε πως το δημιουργησατε;; είναι εκπληκτικό και θα ήθελα να δημιουργήσω κάτι ανάλογο για μάθημα γερμανικών. Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ! Το δημιούργησα στο ελεύθερο διαδικτυακό εργαλείο Thinglink

      Διαγραφή
  11. Συγχαρητήρια!
    Εξαιρετική δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειο Άντα!!ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειο Άντα!! Ευχαριστούμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πραγματικά εξαιρετικό! Μπράβο και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια! Μου άρεσε πολύ
    ! Μπορώ να το χρησιμοποιήσω σας παρακαλώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίες όλες σας οι αναρτήσεις ,ευχαριστούμε πολύ για τη βοήθεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο σας! Εξαιρετική δουλειά με μεράκι και αγάπη για τα παιδιά! Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπορώ να σας αναρτήσω ως σύνδεσμο στην ψηφιακή τάξη μου; Καλές γιορτές και πάντα δημιουργική σας εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Υπέροχο! Μπορώ να το κοινοποιήσω κι εγώ; καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα! Σας ευχαριστώ! Ναι, φυσικά μπορείτε να το κοινοποιήσετε.

      Διαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για τη δουλειά σας!!! Καλά Χριστούγεννα με υγεία!!! Μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια, εξαιρετικό! Το χρησιμοποίησα ήδη στους μαθητές μου, αν και είμαι στη Δευτερ/θμια (Γυμνάσιο) και βέβαια και στα παιδιά μου! Μου δώσατε το έναυσμα να φτιάξω κι ένα δικό μου. Καλές γιορτές με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σας ευχαριστώ! Χαίρομαι πολύ που το χρησιμοποιήσατε και που θέλετε να δημιουργήσετε κάτι αντίστοιχο. Χαρούμενες γιορτές και σε εσάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγχαρητήρια για την εξαιρετική δουλειά σας. Επιλεγμένες όλες οι δραστηριότητες και είναι τόσο...όσο. Καλές γιορτές με υγεία πάνω από όλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο για την καταπληκτική δουλειά σας Θα μπορούσα να το χρησιμοποιήσω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εξαιρετική η δουλειά σας, ευχαριστούμε πολύ για το υλικό που μας προσφέρετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή