Ιστολόγιο της Συμβούλου Εκπαίδευσης Νηπιαγωγών Αλεξάνδρας Νικολάου
Αρχειοθήκη ιστολογίου
-
►
2024
(13)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (1)
- ► Ιανουαρίου (3)
-
►
2022
(13)
- ► Δεκεμβρίου (1)
- ► Σεπτεμβρίου (1)
- ► Φεβρουαρίου (4)
-
►
2021
(53)
- ► Δεκεμβρίου (3)
- ► Σεπτεμβρίου (6)
- ► Φεβρουαρίου (10)
- ► Ιανουαρίου (10)
-
►
2020
(113)
- ► Δεκεμβρίου (16)
- ► Σεπτεμβρίου (9)
- ► Φεβρουαρίου (10)
- ► Ιανουαρίου (10)
-
▼
2019
(209)
- ► Δεκεμβρίου (14)
- ► Σεπτεμβρίου (30)
-
▼
Φεβρουαρίου
(30)
- The best public school in Miami teaches the art of...
- Σε σχολείο της Σουηδίας διδάσκουν τις «Δεκαέξι Συν...
- Ένα νέο, καινοτόμο σχολείο στην Αυστραλία χωρίς τά...
- Η θετική γλώσσα οδηγεί σε θετικές συμπεριφορές
- Μαθαίνουμε στα παιδιά να μιλούν για τα συναισθήματ...
- 17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ψυχολογικής Έρευνας 15-19 ...
- Τα 3 Σ στην οριοθέτηση της συμπεριφοράς των παιδιών
- Σχολικός Οδηγός για γονείς-κηδεμόνες μαθητών/τριών...
- 5ο Διεθνές Συνέδριο για την Προώθηση της Εκπαιδευτ...
- Καλωσόρισμα-Χαιρετισμός. Επιλέγω και χαιρετώ!
- Μαθηματικά: Καταμέτρηση με δακτυλικά αποτυπώματα
- Η αξία του διαλείμματος
- Γονείς, αφήστε το κινητό σας...
- 9ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης "Η εκ...
- "Προστασία προσωπικών δεδομένων στις σχολικές μονά...
- Flexible seating- Ευέλικτα καθίσματα
- Δυσπραξία (Dyspraxia)
- Αισθητηριακές Διαδρομές (βίντεο) Από: CB...
- Πεταλούδα (βίντεο) Από: https://iheartcraft...
- Παγκόσμια Ημέρα "Χάρισε ένα βιβλίο" 14 Φεβρουαρίου...
- Διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικό...
- 6ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο "Ένταξη και Χ...
- Μουσικά Παιχνίδια
- 19ο Ευρωπαϊκό Συνέδριο για την Εξελικτική Ψυχολογ...
- 7 εκπληκτικά πράγματα που συμβαίνουν στα φινλανδικ...
- 10ο Συνέδριο e-Δικτύου – Ρόδος 2019
- Αιτήσεις εκπαιδευτικών για συμμετοχή σε προγράμματ...
- Το 7ο τεύχος του Περιοδικού της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ...
- Ενδιαφέρουσες σελίδες για κατασκευές-χειροτεχνίες
- Το 1ο τεύχος του νέου Περιοδικού EducatioNext -Ια...
- ► Ιανουαρίου (10)
Ετικέτες
Αγγλικά στο Νηπιαγωγείο
Απόκριες-Καρναβάλι
Άρθρα
Βιβλία
Βίντεο
Γιορτή της Μητέρας
Ειδική Αγωγή
Εκπαιδευτικό Υλικό
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Επιμόρφωση
Επιστημονικά Περιοδικά
Ημέρα Παιδικού Βιβλίου
Κατασκευές - Χειροτεχνίες
Μουσική
Νομοθεσία
Παγκόσμιες Ημέρες
Πρώτες Βοήθειες
Πρώτες μέρες
Συνέδρια
Σχολικός Εκφοβισμός
Φθινόπωρο
Χειμώνας
Χριστούγεννα
Ψηφιακό Εκπαιδευτικό Υλικό
Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2019
Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2019
Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2019
Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019
Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019
Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019
Δυσπραξία (Dyspraxia)
Δυσπραξία
(Dyspraxia)
H αναπτυξιακή δυσπραξία αποτελεί αναπηρία ή ανωριμότητα ενός οργανισμού ως
προς την κίνηση.
Άλλα ονόματα για τη δυσπραξία είναι: αναπτυξιακή διαταραχή συγχρονισμού και
κινητικές μαθησιακές δυσκολίες. Στη βιβλιογραφία απαντάται και με τα ονόματα
"Ελάχιστη Εγκεφαλική Βλάβη" (Minimal Brain Damage) και το
"σύνδρομο του αδέξιου παιδιού" (Clumsy Child Syndrome)
Συμπτώματα προσχολικής ηλικίας, σε παιδιά από 3 έως 5
ετών.Εάν η δυσπραξία δεν διαγνωστεί, τα προβλήματα ενδέχεται να γενικευτούν κατά
την είσοδο του παιδιού σε τάξεις προ-νηπίων, νηπίων και αργότερα στις σχολικές
τάξεις.
Τα παιδιά με δυσπραξία ενδέχεται να εμφανίσουν κάποιες από τις παρακάτω συμπεριφορές:
Τα παιδιά με δυσπραξία ενδέχεται να εμφανίσουν κάποιες από τις παρακάτω συμπεριφορές:
- Πολύ αυξημένη κινητικότητα, κυρίως κούνημα και χτύπημα των κάτω άκρων όταν κάθονται, χτύπημα άνω άκρων (παλαμάκια) ή φτερουγίσματα με τους καρπούς των χεριών. Ενδέχεται να είναι πολύ δύσκολο σε παιδιά με δυσπραξία να σταθούν ακίνητα.
- Αισθητηριακός
και κινητικός ερεθισμός (π.χ. αντιδράσεις φυγής σε έντονους θορύβους ή
στην ένδυση με νέα ρούχα, π.χ. μάλλινα).
- Υψηλά
επίπεδα υπερέντασης, με φωνές και κραυγές.
- Σύγχυση
και εκρηκτική συμπεριφορά.
- Κακή
διαχείριση θέσης σώματος με αποτέλεσμα να προσκρούουν σε αντικείμενα ή να
πέφτουν.
- Απουσία
συναίσθησης κινδύνου (π.χ. άλμα από μεγάλο ύψος κ.α.).
- Ατυχήματα στο τραπέζι κατά το φαγητό (λερώνονται, ρίχνουν το ποτήρι). Ενδέχεται να προτιμούν να τρώνε με τα χέρια.
- Φτωχή κινητικότητα
- Διάσπαση προσοχής
- Απουσία φανταστικού παιχνιδιού
- Τάση για απομόνωση
- Διαταραχές στο λόγο
Πηγή:Dyspraxia Foundation UK (Οργανισμός για τη Δυσπραξία
στην Αγγλία).
Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019
Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019
Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019
Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2019
Μουσικά Παιχνίδια
Ακούω τη μουσική μεγάλων συνθετών
Συνθέτω τη δική μου μελωδία
Τα όργανα της ορχήστρας
Από: https://www.classicsforkids.com/
Σύγκρινε τις μελωδίες
Από: http://creatingmusic.com/
Παίζω στο πιάνο
Από: http://www.primaryresources.co.uk
Εικονικά Τύμπανα
Από: https://glikizar.blogspot.com/
Παίξε τον μαέστρο
Από: http://www.audepicault.com
Βρες το σωστό μουσικό όργανο
Από: http://www.musicgames.net
Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2019
7 εκπληκτικά πράγματα που συμβαίνουν στα φινλανδικά νηπιαγωγεία.
Από: https://funacademy.fi
Τα παιδιά μαθαίνουν παίζοντας και εξερευνώντας.
Τα παιδιά συμμετέχουν σε τακτικές εξορμήσεις στη φύση.
Σε κάθε νηπιαγωγείο υπάρχει ομάδα επαγγελματιών, αποτελούμενη
από νηπιαγωγούς, νοσηλευτές, θεραπευτές, εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής κ.α
Στο νηπιαγωγείο φοιτούν μικτές ηλικιακές ομάδες (από 1 - 6
ετών).
Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη των συναισθηματικών
δεξιοτήτων των παιδιών.
Τα παιδιά μαθαίνουν να αναγνωρίζουν τις μαθησιακές
προτιμήσεις τους, τα μαθησιακά στυλ τους.
Το θεμέλιο του φινλανδικού εκπαιδευτικού συστήματος είναι ο σεβασμός
στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές.
Αιτήσεις εκπαιδευτικών για συμμετοχή σε προγράμματα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.
Από : https://e-pimorfosi.cti.gr
Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, από σήμερα, Τετάρτη 06/02/2019 να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα της 5ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. που πρόκειται να διεξαχθεί κατά το διάστημα Απριλίου - Ιουλίου 2019.
Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, από σήμερα, Τετάρτη 06/02/2019 να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα της 5ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. που πρόκειται να διεξαχθεί κατά το διάστημα Απριλίου - Ιουλίου 2019.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)